Black Friday

Jesteśmy transparentną, polską marką z galanterią działającą w nurcie slow fashion i mody odpowiedzialnej, ale na pierwszym miejscu stawiamy edukację i chcemy pokazywać wszystkim jak wygląda przemysł galanterii zza kulis oraz jakie znaczenie ma jakość wyrobów w kontekście ekonomii. Zajmujemy się też wyjaśnianiem co oznacza slow fashion i popularyzowaniem tego nurtu w świadomości Polek i Polaków. Piszemy ten post, ponieważ liczymy, że pomożecie nam w realizowaniu naszej misji. Bardzo chcielibyśmy nagłośnić problem kupowania zbyt dużej ilości odzieży i toreb i plecaków skórzanych słabej jakości korzystając z okazji w tak zwany black friday.

Black friday to świetna okazja żeby kupić więcej i taniej. Do kupowania motywuje nas również tak zwany okres przedświąteczny. Czy ktoś widząc wielką informację na stronie sklepu internetowego lub w wystawowym oknie myśli o tym czy faktycznie potrzebuje często pozornie przecenionych artykułów, czy po prostu korzysta z okazji i kupuje?

Z okazji black friday podnieśliśmy wszystkie ceny naszych dodatków o 55%. Jest to celowy zabieg, który ma wzbudzić refleksję wśród osób, które kupują automatycznie, niejako instynktownie kiedy widzą czerwony napis “sale”.

Wyprzedaże to często próba pozbycia się nie sprzedanego wcześniej towaru zalegającego w magazynie sklepowym. Black friday to przede wszystkim święto hiper-konsumpcjonizmu, który wpływa destrukcyjnie na handel mikro przedsiębiorstw oraz środowisko. Ilość odpadów powstających przez wyrzucanie wysłużonych, słabej jakości artykułów tekstylnych jest zatrważająca! Nie godzimy się na to! Nasze działanie to protest przeciwko nadprodukcji niskiej jakości garderoby sprzedawanej po zawyżonej regularnej cenie. To także protest przeciwko marketingowej grze sieciówek, które podwyższają ukradkiem ceny asortymentu kilka tygodni przed black friday żeby potem dać złudzenie zawrotnej obniżki cen.

Wyprzedaże są tak powszechne, ponieważ wielkie koncerny systematycznie przez dekady przyzwyczajały do nich swoich klientów, którzy teraz często żyją w oczekiwaniu na nie zanim coś kupią. My nie potrafimy zrozumieć dlaczego tak mało osób zastanawia się dlaczego za pełnowartościowy produkt nagle z okazji czarnego piątku płacimy aż o tyle mniej. To przecież jawny komunikat marki odzieżowej, który mówi: “Nasz produkt nie jest wart początkowej ceny, poczekaj na wyprzedaż, a my i tak zarobimy!”. Czarny piątek w dużej mierze to po prostu wielkie oszustwo.

Kilka faktów na temat konsumpcjonizmu, który wymknął się naszemu społeczeństwu spod kontroli można będzie zobaczyć na naszym Instagramie. Mamy nadzieję, że osoby, które tam trafią zastanowią się nad tym czy naprawdę potrzebują rzeczy, które oferują sklepy po rzekomo obniżonych cenach i poznają kilka sposobów jak sieciówki i nie tylko manipulują osobami zainteresowanymi ich produktami tylko w dzień wyprzedaży.

Liczymy na to, że chociaż ta wzmianka pomoże w edukowaniu społeczeństwa na temat tego czym naprawdę jest black friday i jak nie popaść w szał bezsensownego kupowania. Podniesienie przez nas cen jest celowe i symbolizuje wielkie oszustwo rzeszy marek galanterii, które mają cały wachlarz “sposobów” żeby wyciągnąć z naszego portfela pieniądze, a przy okazji naszymi rękami zniszczyć środowisko naturalne.

Z wykształcenia socjolog. Z zawodu właściciel 3 sklepów internetowych z akcesoriami oraz odzieżą dla kobiet i mężczyzn. Chętnie udzielam się w Social Mediach. Prowadzę profil na Instagramie poświęcony rzeczom handmade & DIY.
Posts created 53

6 thoughts on “Black Friday

  1. I bardzo dobrze, że nie robicie tych sztucznych promocji. Ja zawsze obserwuję ceny przed obniżkami i śmieszy mnie co sklepy internetowe wymyślają.

  2. Mnie samej przychodzą do głowy poradniki typu ten z portalu liceapolskie.pl. Zawsze można napisać o czymś parę słów i być może będzie to przydatna wiedza na klientów i poszukujących.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top