Jak wykorzystać torby reklamowe w skutecznej strategii marketingowej

Reklamy są wszędzie. W telewizji, radiu, Internecie i na ulicach miast. Trudno sobie wyobrazić powodzenie jakiejkolwiek firmy bez dobrze poprowadzonej kampanii reklamowej. Jedną z ciekawszych form promocji (jednocześnie najbardziej pożyteczną) jest obdarowywanie ludzi firmowymi gadżetami. Człowiek obdarowany długopisem, koszulką albo parasolem z umieszczonym tam logo darczyńcy korzystając z tych rzeczy staje się jednocześnie nośnikiem informacji na temat jakiegoś przedsiębiorstwa.

Ekologiczne torby bawełniane jako ciekawa i pożyteczna reklama

Torba jako upominek dla klienta, który kupuje jakieś towary lub usługi w firmie będzie bardzo dobrym pomysłem na reklamę. A to dlatego, że takich przedmiotów używa się przede wszystkim na ulicy. Człowiek niosąc zakupy albo przedmioty osobiste pokazuje jednocześnie znak firmowy mijanym przechodniom, współtowarzyszom podróży w pociągu albo wczasowiczom na plaży. Jest to więc na pewno jeden z najtańszych i jednocześnie najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do sporej liczby odbiorców.

 

Dlaczego jeszcze torba bawełniana jest dobrym upominkiem?

W ostatnim czasie coraz bardziej na czasie są wszyscy, którzy stawiają na ekologię. Torba bawełniana jest świetną alternatywą dla plastikowej reklamówki. Przede wszystkim ze względu na trwałość może być używana wielokrotnie nawet przez wiele miesięcy. Kiedy się zbrudzi nie ma problemu – można wyprać w pralce i dalej korzystać. Niosąc zakupy nie trzeba się martwić, że przypadkowo o coś zahaczymy, a z ulicy będziemy zbierać wysypane towary.

Ekotorby najlepiej przydają się na różnego rodzaju targach i konferencjach. Klienci włożą do nich zakupione lub podarowane towary i dokumenty. Na pewno są bardziej pożyteczne niż naklejki, ulotki czy foldery, które większość ludzi wyrzuca do kosza krótko po otrzymaniu.

Ze względu na dużą ilość wzorów i kolorów można dopasować torbę do wieku, gustu a nawet płci osoby korzystającej z tego typu gadżetu. Dlatego dobrze jest jeżeli firma decydująca się na rozdawanie takich prezentów postarała się by były one w co najmniej kilku różnych fasonach (na przykład także jako worek, albo plecak) i barwach. Warto też pamiętać, że im bardziej ciekawy design tym więcej osób będzie się za tym oglądać, a więc reklama stanie się skuteczniejsza.

 

 

Najbardziej praktyczne będą torby, które łatwo da się poskładać i włożyć do torebki albo schowka w samochodzie. Wtedy będzie zawsze pod ręką na wypadek nagłych, nieplanowanych zakupów albo konieczności przeniesienia czegoś z pracy do domu lub odwrotnie.

W jaki sposób logo firmy jest umieszczane na torbie?

Istnieje kilka różnych sposobów na umieszczenie znaku firmowego na przedmiocie. Najbardziej popularny i najtrwalszy jest sitodruk. Ale może być także na przykład haft, druk cyfrowy albo termotransfer. Dokładne informacje na przykład na temat przygotowania plików do druku i warunków współpracy można znaleźć na stronach firm, które tego typu działalność prowadzą. Na przykład może to być https://ecotorby.pl – torby z nadrukiem.

Oprócz toreb można też w podobny sposób opatrzyć firmowym logo koszulki, dresy i inne elementy odzieży, które warto podarować firmowym pracownikom.

Z wykształcenia socjolog. Z zawodu właściciel 3 sklepów internetowych z akcesoriami oraz odzieżą dla kobiet i mężczyzn. Chętnie udzielam się w Social Mediach. Prowadzę profil na Instagramie poświęcony rzeczom handmade & DIY.
Posts created 43

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top